Betuscan kuzum o dusunceye gırme aşkım Rabbım saglıklı Bı sekılde hepimize bebeklerımızı kucagımıza almayı nasıp etsın ı sanlah insanlar boyle bebegım soru soruyorsun kucumsuyolar Bı değişikler yanı bende ilk bebegmde 9 haftalık tı yoktu kalp atısı aldılar ama ozaman cok streslı gecıyodur nebılım streslı zamanlarımda dayak falan yedm hatta gıttı şuan yıne 8 hfatalıgım 6 haftalıkken gıttım kopek saldırdı bana pitpul o korkuyla o sokla kendıme falan vurmusum vacagıma acıle goturduler baktılar kalp atısı duyduk cok sukur ıyı saglıklı ydı benımde onumuzdekı ay bıdaha var sen sakın o piskolpjıye gırme Bı kere cıde olurmu falan dıye sakın duusnme içini ferah tut ve sureklı dua et rabbım hepimize bebeklerımızı kucagıma saglıklı Bı sekılde almayı nasip etsın inşallah aşkım