Mrv_06 trabzonda yaşıyorum şuan devlet hastanelerinde belirli bi doktorda devam etmek çok zor bazen var bazen yoklar takip etmek gerek. Onun dışında imperial hastanesini öneririm kirhan gencosmanoğlu benim doktorum ilk gebelihimde de takibimi o yapmıştı smdi de ona gidiyorum çok memnunum orda başka doktorlar var onlar da iyi ama ben memnun kalmadım.
Medical park hastanesi var orda da çok basarili doktorlar var ben gitmedim ama çok duydum gidenlerden hayrlsi olsun senin icin