Canisi28 etkisi aynı diye biliyorum. Deri altı diye geçiyor zaten.Önceki gebeliklerimde de kullandım. Şuan Tüp bebek gebesiyim. Transfer sürecinden hemen sonra başladım.Benim bildiğim Göbekten başlatmalarının sebebi göbeğin daha az acıtması aslında,belli bir süre sonra zaten göbekte yer kalmayınca kola geçiyorsunuz.