Merhaba 35 haftalık gebeyim 37-38 de sezeryana alıncam sanki anestezi yapıldığında bayılmıcam korkusu var psikolojik olarak mı böyleyim aynı durumu yaşayan oldu mu son haftalar diye mi böyleyim korku sarıyor durmadan bide protein kaçağım var riskli bi gebelik yaşadım