Kızlar 11 haftalık hamileyim , geçen kontrole gittiğimde ultrasonda doktor maşallah yaa karın kasların çok sıkı sporcu musun filan dedi hatta görebilmek için baya bi bastırdı :)) bu iyi bi şey mi karnım daha az çıkıcak demek mi başına gelen varsa yazabilir miiii merak ettim çok