Merhaba anneler ben de sonunda doğum hikayemi yazabiliyorum 15 gün oldu doğum yapalı ama herkesin doğum ve toparlanma süreci farklı oluyor ben 37 haftalıkken sezeryan olmak zorunda kaldım çünkü bebeğimin suyu azalmıştı 1 hafta hastane de takip altında kaldım 37 hafta dolunca önce normal doğum için Suni sancı verildi 40 saat sancı çektim fakat açılma olmayınca mecburen sezeryana dönmek zorunda kalındı. Neyse uzatmayayım 22.30 gibi ameliyat için hazırlandım 23.05 de dünyalar güzeli kızım doğdu gösterdiler öptüm kokladım ama bebeğim erken doğduğu için küvöze alındı hala yanımda değil maleseff benimde ameliyat esnasında çok fazla kanamam oldu o yüzden dikişim çok fazla ilk günlerde biraz zorlansam da şuan iyiyim çok şükür merak ettiğiniz şeyler varsa sorun bildiğim kadarıyla cevap veririm ama herkesin doğumu farklı bünyesi farklı o yüzden hiç korkmayın bebeğinize odaklanın herkese hayırlı doğumlar nasip etsin rabbim benimde bebeğimi kucağıma almayı nasip etsin 🤲🏻inşallah