Sevgili Happy mom ailem biz 18.05.2022 de saat 09:18’de sizlerin duaları ile birlikte sağ Salim bir şekilde dünyaya getirdim oğlumu. Epidural sezeryan ile kucağıma aldım Beykoz/Paşabahçe Devlet Hastanesinde.Gayet memnum kaldım.Doktorumuz da keza aynı şekilde çok memnunduk.Bugün taburcu olucam sadece bel,sırt ağrısı oluyor narkozun etkisi gittikçe onun dışında dikişlerde yanma hissi sızı oluyor ama biz anneler güçlüyüz tez zamanda ayağa kalkıyoruz.Epiduralın tek avantajı aynı günün akşamı ayağa rahatça kalkıyorsunuz. Kızımda komple narkoz vermişlerdi ilk günün yatarak geçiyor ve narkozun etkisinden çıkman çok zor oluyor.Oğlumu kucağıma verdiler ya o an herşeye bedel 🥰🥹
Hepinizin bilgileri ve duaları için ne kadar teşekkür etsem az 🙏🏻💙 Hepinizi çok seviyorum. Darısı tüm bebişini kucağına almayı bekleyen annelere inşallah 🙏🏻