yldrmervee çok geçmiş olsun. Düşündüğüm tek şey iyi ki sezaryen olmuşsunuz, iyi ki normal doğumu beklememişsiniz 😔 38. Haftada olmasına rağmen kakasını yutmuş çocuk iyi ki beklenmemiş 🙏 erken müdahale edilmiş eminim çok yakında evinde, yanıbaşınızda uyuyacak miniğiniz 🌸 geçmiş olsun tekrardan