Jeixjd Kızlar merhaba dün doktorum sivin fazla dedi tokluk şekerime baktı e nabizda normal diyor doktoru aramadım daha ama sizlerede danışmak istedim neden fazla oluyor acaba şekerde yoksa bilgisi olan paylasirmi
Papatya5361 Jeixjd canım bunun neden olduğu bilinmiyor bildiğim kadarıyla ka haftalık bebisin bence korkma çok da korkulcak bisey değil bu. Bana da fazla denmişti devlet hastanesinde sonra kendi doktoruma gittim normal demişti