Gissemli09 Filiz0310 merhabalar canım 11+4 oldum bugun geçen 3aya göre gayet iyiyim mide yanmam bulantım ve yorgunluğum azaldı ama tam da bitmedi pazartesi ikili testim var hayırlısı