Semaaaa1 Merhaba kızlar 9 haftalık hamileyim. Hamileliğim ramazan ayının ortalarına denk gelmişti. Tabi haberim yok ama düzenli besleniyordum. Yumurta falan yiyordum. Ama şu son haftalarda haşlanmış yumurta falan göresim gelmiyor. Diğer türlü bişeylerin içinde onlette vs yiyebiliyorum aslında. Siz ne durumdasınız yemek konusunda? Kendimi zorlasam mı çocuğun gelişimi için özellikle yumurta konusunda çok kararsız kaldım. Tavsiyelerinize açığım 🐣
Satiyeak Semaaaa1 bende kesinlikle yumurta yiyemiyorum canim. Kokusu yetiyor.valla kalktigimda zeytin,salatalik,kasarpeyniri ve tahin pekmez yiyorum,simitle falan guzel oluyor anca öyle:/
Semaaaa1 Satiyeak ben zaten normalde de sevmezdim ama başlarda dikkat ediyordum. Şimdi görür görmez tüylerim ürperiyor 🤣 umarım geçici bi durumdur zorlada olsa yeriz en azından. Bu şekilde de vicdan yapıyorum yemediğim için sağlıklı olmayacakmış gibi