DilaraDefne Kızlar merhaba. Biz 32+2 olduk bugün. 2 gündür geçmeyen bir ağrım mevcut. Vajinanın iç kısımlarında iğne batması gibi oluyor. Saatler sürmüyor belki ama anlık da değil hani. Her adımımda oturup kalkarken oluyor mutlaka. Doktora da gittim aslında ama bişey çıkmadı. Enfeksiyon yok, taş kum vs. de yok. Nst ye girdim herhangi bir sancı yok. Ters giden bi durum erken doğum riskim fln da yok. Ama ağrım var. Aynı durumu yaşayan hamişler varsa önerilerini bekliyorum.
deletedmom351 Bebeğin yavaş yavaşa kanala inmeye hazırlanıyor canım benimde çok olurdu son haftalar bir önerim yok maalesef normal bi durum çünkü