36+4 oldum Kızlar bebek toplanıp sertleşiyor ve geceden beri kaşık karın ince sancılarım varr , korkmaya başladım ,suyum gelmedi ama acılmamda yok.. napıcam bilemedim bebek çok toplanıyor üst bölgeye ilk gebelik birşeyde anlamıyorum ki. 2 kere nst ye de bağlandım iki kere sertlik çıkmıştı hareketleri iyiydi ama