Kizlar merhaba, 33 haftalık gebeyim ve gebelik şekerim var. Bebeğim şuan 2.400 kg. Doktorum biraz iri bir bebek 38. Sende ve bebekte risk oluşmaması için bebeği alicaz dedi. Başına böyle bir durum gelip bebeğini sağlıcakla kucavina alan var mı bebeğim kuvoze girer mi hep soru işaretleri kafamda