oykubrakpnar Kızlar Çift isim koymak istiyoruz ama karar veremiyoruz ya daha doguma 4 ay var ufaktan hazırlıklara baslamak istiyorum isim önemli sizce hangisi kulağa daha hoş geliyor😌
Ladybird06 oykubrakpnar Oğlum çift isimli ve neredeyse herkes sadece bir ismini kullanıyor seslenirken. Tavsiyem tek isim koymanız yönünde ama illa çift isim koymak isterseniz de Kayra ismini sevdiğim için Kayra Erim derim ama 2 ismini birlikte söyleyen pek kimsenin olacağını sanmam.
oykubrakpnar Ladybird06 4 yaşında birde kızım var onunda çift ismi var evet genelde tek ismi kullanıyorlar. Teşekkür ederm yorumunuz icin 🙏