kbrkbr1 3 gün önce histereskopi oldum ,tüp bebek sürecindeyim ,doktorum bu ilacı kullanmamı söyledi histereskopiden sonra 2 gün lekelenme oldu bu ilacı 2 kez aldım ardına adet kanamasına dönüştü anlamadım başına gelen var mı acaba