Daha dün girdim. Sabah saatiydi diye çikolatalı açma ve meyve suyu tükettim. Doktor kalorili birşey mi yedin bebegin çok hateketli ölçü almakta zorlanıyorum dedi. O yüzden hareket etmesin bence çünkü burnuna kadar her yerini ölçüyolar normal mi diye.