esmerella37 Adetime 7 gun var ve ovulasyon testim ilk cızgıden daha koyu 2 gundur boyle bu sekıl gebelık ogrenenler varmıs
anneolmakzoramagulusuyeter esmerella37 bazen 2 gün pozitif çıktığı olabiliyor canım yarın tekrar yap silikleşmeye başlar bu da yumurtanın çatlaması demek oluyor. Muhakkak değerlendir bu günleri canım Rabbim tez vakitte sağlıkla hayırla nasip etsin inşaallah sana da hepimize de 🥰🥰😘
tazebiranne_hg04 esmerella37 çıkar 5 ml üstündeyse gebelik var demektir ilk kanda sonra idrarda çıkar gebelik