Sena1455 Rabissgngr en son olan adetini söyle, büyük ihtimalle yerleşme kanaması yaşamışsın. Benim de reglim den 15 gün sonra tekrar kanamam oldu doktorlar hep onu baz alarak test yaptılar.
zeytinkiz Rabissgngr her zaman son adetin ilk günü baz alınır. Hastanede de öyle yapacaklar. Beta meta karıstırmayın kafanızı o cıkacak sürekli zaten hormonlar alakalı 🤭😄