FatmaNur_27 maalesef bazı türleri veriyor. Anaflaksi diye geçiyor. Tespit edilirse o maddeyi tüketmiyorsunuz ve kendinizi koruyabiliyorsunuz mesela fıstık gibi. Ama bazı durumlarda tam tespit edilemiyor. O zaman da yanında bir iğne bulunduruyorlar ve kriz anında onu bacağına batırıp geçmesini bekliyorlar. Bu süt konusu etkiler mi bilmiyorum, ama maalesef öok garip ve tehlikeli bir hal alabiliyor