Geçen sene gecirmistim bu illeti ve cidden korkulu rüyam. Şuan bacaklarım deli gibi kaşınıyor uyuyamadim hiç hemde. Sanırım yine uyuz kaptım. Nerden kaptın diceksiniz komşum uyuz olmuş sanırım onlardan bulaştı . Yada sivrisinek isiriklari beni tedirgin ediyor. İnşallah sivrisinektir 😟
38+5 haftalık hamileyim tek korkum bebegim. Eğer Allah korusun uyuzsam ve pat diye dogurursam bebeğime geçirirsem naparim ben 😢😭
Bugün kontrolüm var kontrolden sonra ilk işim cildiyeye gitmek olacak. Bi sorum var size hamileyken wilkson Pomad kremini kullanan varmi ? Beni birtek o krem iyilestirmisti. Eğer uyuzsam direk o kremi almayı düşünüyorum 🙄🙄