Dyg34 gokce2402 dün yaptılar 20+5 olduk hafta olarak ıkıncı doz 1 ay sonra gel dedi ama kolumu kaldıramıyorum şişti birazda ☹️☹️
Taila İlk gebeliğimde iki doz yaptırdım canım bunda henüz haftama var beklemedeyim 🙂 yine iki doz yaptırırm heralde..
gokce2402 Dyg34 ben dört yıl once elime çivi battı diye yaptırmıştım ama o tek doz olduğundan geçersiz sayılıyo tekrar yapıcaz dedi sağlık ocağındaki ebe. Ve o zaman üç gün kolumu kaldıramamıştım ağrıdan 😏