GamzeBas3 40.haftaya girdim ve hiçbir açılma ve sancım yok şuan doğuma gidiyorum 8de gel dedi doktorum suni sancı alacağım. Dualarınızı eksik etmeyin 😌
Sevgikara GamzeBas3 Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağına nasip eylesin yavrunu canım hayırlı haberlerini alalım inşallah🙏🌸
kubradogann GamzeBas3 Allah yar ve yardımcın olsun inşallah sağ salim bebeğini kucağına alırsın inşallah, 🙏