Bebetooooooooooo GizemSnr Gözünüz aydın olsun Rabbim analı babalı büyütsün aynı duyguyu bize de tattırsın inşaAllah 🤲🏻🥰
Gorkemm GizemSnr 11 gün kaldı ama ona +7 eklicek gibi bu bebiş gelmiyor bizim ki 😂 çok sevindim sizin adınıza inşallah Allah bize de kısmet eder sağ salim kucağımıza almayı
omerinannesiii Fulyag Allah analı babalı büyütsün sağlık sıhhat versin inşallah 🌺🌺 Darısı benim başıma dua ediverin 🥲 39+4 olduk ne gelen var ne giden 😶
GizemSnr @Sevgikara @omerinannesiii sağlıkla gelir inşallah ikisi de 🙏🏼😊 vaktini biliyordur eminim ki 🙏🏼🥰