Busra1644 22+3 günlüğüm bu geceden beri karnım felâket gerilmiş halde patlayacak gibi, uyutmuyor beni. Bu normal mi kızlar yaa, korkulacak bir durum mu. Gaz sancısı mı yoksa. Lütfen bakanlar cevaplarsanız sevinirim. Uyutmuyor beni çünkü 😕😢
Busra1644 ikramomm evet evet sert ve gerilme var Felaket, kaşınma yok. Patlayacak gibi. Peki ne yapmam lazım fikriniz var mı, soda içmek iyi gelir mi acaba
Busra1644 ikramomm yaa gerçekten gaz sancısıymış🙈🙈 çok çok afedersiniz ama şimdi masaj yaparak falan ELHAMDÜLİLLAH gaz çıktı çok rahatladı karnım 😢🤲🙈 ya hep okurdum ama hiç yaşamamıştım gaz sancısnı o yüzden buraya danışmak istedim ,çok teşekkür ederim 🥰❤️
altnbebek Busra1644 estagfırullah 😆benimde oluyor öyle özellikle gece lavaboya kalkıcagım zaman yataktan bir türlü çıkamıyorum agrısından ha patladım patlıycam 😅😅