Arkadaşlar öncelikle merhaba anne adayları anne olmak isteyen kişilere sormak istiyorum ben iki yıllık evliyim ilk 5-6 ay çocuk istemedik Ve korunduk ama ilaçla falan değil eşim dışarı bırakıyordu sadece yani ben veya o herhangi birşey kullanmadık .
Daha sonra artık çocuk isteğimiz başladı ve denemeye başladık hiçbir şekilde olmadı bi 4 ay kadar denedik daha sonra kadın doğuma gittim altdan kontrol yaptı rahim de herhangibi bir şey olmadığını söyledi sadece ufak tefek kist’imin olduğunu söyledi ama önemli bir şey değilmiş sen dahiliyeye bir git görüş çünkü yumurtalıkların tembelleşmiş dedi daha sonra ben bir dahiliye gittim benden kan aldı doktor İnsülin ve tiroit çıktı yaklaşık 5-6 ay boyunca tedavi gördüm değerlerim artık normale döndü ve dahiliye doktoru dediki iyi ki olmamış olsaydı sağlıksız olurdu artık şimdi çocuk düşünebilirsin diyip onayladı ve beni kadın doğuma tekrar yönlendirdi kadın doğuma gittim Oda benden kan tahlili aldı hormonlarıma baktı hiçbir sorun yok daha sonra süt hormonuma baktı o biraz yüksek çıktı Ve yumurta geliştirici Klomen verdi yumurtam gelişti büyüdü ama çatlamamış süt hormonlarım hakkında şu an bir bilgim yok tekrar kontrole gideceğim adet olduğum zaman doktor zaten bana adet olduğunda gel ilaçlarını değiştirelim dedi büyük bir ihtimal bir kere daha ilaç verecek sonra çatlatma iğnesi kullancak benim size sormak istediğim benimle aynı rahatsızlığı yaşayan veya bir bilgisi olan var mı çatlatma iğnesi faydalı olur mu veya olmuş olan var mı ne gibi faydası oldu ne gibi zararı oldu çoğu kişi önermiyor ve çok kararsızım bir tane evladımı olsun istiyorum hayırlısıysa eğer bana bu konuda yardımcı olursanız çok mutlu olurum .