Merhaba arkadaşlar benim hormonlarım bozuldu zaman tülerim cook gec cıkıyor oda tek tu lazere falanda hic gitmedim ilk hamileliğimde de boyleydi şimdi ikinci hamileligim bunda aynı şekilde tülerim cıkmıyor hata kaşlarım doküldü inceldi aranızda boyle olan var mı acba🙁