Merkez ve Erciş çok güzel bir yer biz Çaldırandayız geçen sene geldik berbat bir yer çalışma açısından rahat ama yapabileceğin hiç bir aktivite gelebileceğin hiç bir yer yok. Her hafta ercişe,merkeze gidiyoruz ya da Muradiye şelalesi var oraya gidiyoruz hava alıp geliyoruz