Tugbakomur Arkadaşlar merhabaaa❤️ Hamileliğimin 1. Ayındayım fakat günlerdir süren kasık ağrılarım var bugün resmen oturup ağladım bu yerleşme ağrısımı sizceee eğer yerleşme ağrısıysa neden bu kadar şiddetli🥺🥺
Hapyymami55 Tugbakomur yerleşme ağrısıda olur ama çok fazla rahatsz ediyor sa hastaneye git cnki ilk aylarda düşük riski çok oluyor
aslansmommm Tugbakomur ilk hamileliğim de çok agrım vardı yerlerde sürükleniyordum resmen düşükle sonuçlandı ikincide çok hafif agrılarla atlattım şu an 5 aylık bi sorun yok o yüzden çok agrınız varsa bir doktora gidin mutlaka
Tugbakomur aslansmommm yaa gerçektenmii🥺 ağrım 4 gündür var dün çok kötüydüm bugün biraz daha iyiyim ben hamileliğimi öğrenmezden önce ev taşıdım şehirden şehire çok yorulmuştum sonra hamileliğimi öğrendim acaba benimdemi düşük riskim var
aslansmommm Tugbakomur inşallah normal agrılardır siz yine her ihtimali düşünerek doktora gidin önden tedbir alınır risk varsa