Tugbakomur Arkadaşlar merhaba. Acil yanıtlayın lütfen. 1 aylık hamileyim ama karnımda ve kasıklarımda aşırı bi ağrı var bugün resmen oturup ağladım nedeni nedir acaba yerleşme ağrısında bu kadar ağrı oluyormu🥺🥺
lemonsmother Tugbakomur 2 hafta önce sırf bu ağrı yüzünden hemen doktoruma gittim. 2. Çocuğum ama hala endişeleniyorum. 😬 şuan 11 haftalık gebeyim. Bugün yerlere atacaktım kendimi ağrıdan. 😬 ağrı acı eşiği herkeste farklıdır. Yerleşmeden kaynaklıdır o ağrı. Kanama vs olmadığı sürece doktorlarda normal karşılar.
Tugbakomur Yaa ilk hamileliğim diye korktum biraz içimi rahatlattın gerçekten🥹 yarın kan vermeye gidicem değerlerim en son 1630 du inşAllah artmıştır