Selam kızlar. Akşam saat 23 ten beri ara ara düzensiz be rahatsız edici gelen bir sancım var . daha çok kasıklarda hissediyorum .bel ağrım sadece sağ tarafta var ama öyle çok değil . Yanısıra ne nişan geldi ne de su. Yalnız 33. Haftadan beri 1,5 cm açıklığım vardı ve resmen koala gibi yattım sürekli ☺️.şu an tetikte bekliyorum. Ne olur ne olmaz diye. İnşallah erken doğmaz sabırsız miniğim 😥. En azından 1 hafta daha 🤲🏻🤲🏻