Gebelik kaşıntısı diye bişey var bildiğim kadarıyla normal ama siz yine de bi doktora danışın 2 haftadır bende de var kaşıntı karın bölgem ve basenlerde deride gerilmeye bağlı olduğu için diye biliyorum yarın kontrolüm var bende sorucam emin olmak için :)