Nargizaaa 21. Haftada döndüğünü öğrendim, şuan 33 +3 ve hala aynı şekilde benim kızım sanırım bu şekilde rahat ve ben 28 29 haftamdan beri her gün yürüyüş yapıyorum, bende normal doğum istiyorum bu yüzden her gün yürüş yapmaya çalışıyorum. Sadece kasılmalarım fazla olduğu gün dinleniyorum ama evdede sürekli hareket etmeye çalışıyorum. Ama kesinlikle yürüyüşü tavsiye ediyorum, gebelik ve sağlık açısından çok önemli, bu sayede hiç ödem yapmadım şükür 🤭