Seymatc Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı bebegim en bastan beri önden gidiyordu kilosu 3699 olmus benim gibi olan var mı, doktorum kızın biraz göbekli olacak dedi😊
Busra2089 Seymatc Benimde oğlumun 37+0 da kilosu 3600 boyu 52 cmdi. Hem tombiş hem uzun bir oğlan olacak diyor benim doktorumda 😅 Şu an 38+0 bilmiyorum kaç oldu 🤷🏻♀️