Cnm ablamlar Bingöl’de merkezde memnunlar baya alıştılar hatta askeri daha çok severler bıngolde bide öyle dıolar ama ılceleri sıkıntıymış biraz sureklı görev olyomus sizin komando mu asayıs mi blmıom ama genç varmış ora da fena degılmıs ama en güzel merkez bende birkaç kere gttm baya çarşısı avmsi baya aşmiş kendını gelısmıs ılk anlamlara gttgm zamanki gbı köy gbı degıl yani