esmerella37 Kızlar adetime 8 gun var ve ben ovulasyon testi yaptım t cizgisi c den daha koyuydu yani ilk cızgıden daha koyu boyle gebelık ogrenen varmı kasık agrım var 3 gındur
Emedko esmerella37 mutlaka değerlendir cnm . Benimde adetime 3 gün varken aşırı koyuydu ikinci çizgi. O günü değerlendirmiştim . Hamile kalmıştım o gün. Adetim 15 gün geçince kanda öğrenmiştim hamile olduğumu. Seninde tutar belki değerlendir cnm
Habus esmerella37 2 gün daha yap eğer silikleşirse yumurtlama, silikleşmez de koyulaşmaya devam ederse muhtemelen gebeliktir. Ben de öyle öğrendim ama hep koyuydu 4 gün
Habus esmerella37 aşağıdan yukarıya doğru gün gün bu şekilde koyulaşmıştı. En sonda da gebelik testi zaten
Ciceekanne esmerella37 baya koyu canım benim de adetime 8 gün var bende yaptım ama bu kadar koyu değildi ya yumurtlamadır yada hamilelik 8 gün varken ovulasyon da çıkmaz diyorlar bilmiyorum ama insallah vardır sen bu günleri değerlendir kesinlikle yumurtlamış olabilirsin 🌸
Brlbby Canım inşallah gebesindir , benim de adetime 8 gün var ovülasyonla öğrenenler var ama denemedim hiç
esmerella37 Ciceekanne insallah cnm ya ilk defa boyle oldu ya az sılık oluyordu yada eşit oluyordu smdi dgeri cok cıkınca supelendım
Habus esmerella37 yapmaya devam etsem muhtemelen t bin daha koyu olduğu hali de görürdüm ama sürekli eşit çıkınca şüphelenip test yapmıştım pozitifi görünce de devam etmedim ☺️