Kızlar 25 haftalık olduk detaylıda doktor suyumun biraz fazla olduğunu söylemişti kendi doktorumda sınıra yakın şeker yüklemesi yapalım dedi yaptırdım temiz çıktı çok şükür gebeliğinde bu şekilde suyu olup bebeğini zamanında kucağına alan annelerin tecrübelerini istiyorum çünkü genelde erken doğuma sebep olur falan diyorlar o yüzden merak ediyorum