Ay kızlar bu zamana kadar batmalar falan oluyordu ama bugün acayip canım yaniyoooorrrrrr.
Hem bebek çok hareketli hemde vajinamda iğneler batıyor sanki aşağı doğru vuruyormu iniyormu anlamadım gitti . 🙄
38+5 olduk ve canım felaket yanıyor bebekte çok fazla hareketli sizce doguracakmiyim bugün yarın açılma mi oluyor nedir bu acayip stres yaptım şuan 😵💫 ne nişan geldi ne su ama yarım saattir bebek çok fena hareketlendi kasiliyor galiba bide. Yaşayan varsa nedir bu Allah için bilgilendirsin