mucizem61 işimde yorucu değil oturuyorum ama mide asidi ağrısı sırtıma vuruyo resmen iki kat ağrıyo uzanmak istiyorum sürekli 😔 mideme çözüm zaten bulamadık doktorum gaviscon şurup verdi o bile fayda etmiyo etkisi beş dk sonra yine yanıyo soğuk süt yoğurt havuç hepsini denedim geçmiyo kesinlikle bazen afedersiniz asit çıkartıyorum sapsarı zehir resmen 😭