VergiliBirsenTolga aslında gebelikte doğum anını hiç aklıma getirmedim ne yaşarım, kötü bir şey olurmu, diye hiç olumsuz düşünmedim kızım 42+hft olmuştu artık ne bir açılma ne sancı hiç birşeyim yoktu ama artık doktorum doğuma alması gerektiğini söyledi suni sancı ile 1 gün sonra kızıma kavuştum evet suni sancı çok zor ama inan doğumu yaptıktan sonra ne acı ne ağrı kalıyor yeniden doğmuş gibi oluyorsunuz. 😊 Rabbim hepimize hayırlı doğumlar versin bir avazda bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah 🙏