Kızlar hatırlarsanız ben Bı post açmıştım işte ultrasona gıttıgmde boyle boyle dediler bısey var ne bellı değil demiştiler demiştim hatırlarsanız kanan gormuştm hatta ben gecen hafta degil ondan oncekı cuma kopek saldırısına ugradm pıtpul du kopegın 5 aylıktı hatta öldü 😪 ben korkudan acıle gıttım cnku cok agladım o şeyle vacagıma falan vurmusum kendınden gecmşim acıle gıttım 6 haftalık tı ozaman kalp atısını duydum gecen hafta cumada ilk ultrason randevum vardı gıttım ordada duydum Allahım a cok sukur 7 haftalık olmuştu bensuan bıraz uzuldm agladım yanı cok değil ama bı 10 dakka agladım snra durdum canım sıkıldı tartıstım bende agladm ama toparladım smdi onumuzdkı ay 13 une verdı randevu gıdıcem bıdaha duyabılırm deme Rabbım saglıklı Bı sekılde kucagımıza almayı nasıp etsın daha tovbe artık hiç bişey için stres yapıp aglamıcam gercekten kalp atısını duydum cunku o olaydan snra o sonumda kendıme vurmalar dan dçsnra duydum bıde cuma duydum suan da da bıraz uzukunce toparladm bebegım aklıma geldı durdum ilkınde hıc duymadan almışlardı aklıma bıle getırmek istemiyorum o piskolpjıye gırmek istemıyo Rum ama onumzdekı ayda duyarım deme Allahım saglıklı Bı sekılde kucagıma almayı nasip etsın hepimize inşallah artık tovbe daha ben asla aglamam bacagıma vurmam sımdı sut içip uyucam