Haticekaya1808 Ftma1997 kalp atışını duyduktan sonra ayda bir kez gittim 32. Haftadan sonra 2 hafta da bir gittim 36. Haftadan sonra da haftalık çağırıyor 37 haftalık olduk cumartesi kontrolümüz var 1 Haziran da sezeryan olacağım ❤️💐
Bebek-C Eğer kalp atışını duyduysanız ve herşey yolundaysa 32ye kadar filan ayda bir gidersiniz. Doktorlar genelde o şekilde çağırıyor.