Arkadaşlar folik asit vitaminini gebe kalmadan önce kullanabilir miyim ? Doktorum yazmıştı 400 mg lık 80 TL ye aşmıştık geçen hafta ,fakat fakat bazı sebeplerden dolayı gebeliği bir kaç ay ertelememiz gerekti o yüzden gebeliği denemiyoruz şuan da ,
Ama yine de folik asit kullanmaya başlayayım mı hem kendi sağlığım açısından ( biraz sağlıksız besleniyorum işim gereği öğünlerim düzensiz , sigara da kullanıyorum :( ) hem de gebeliğe hazırlık açısından ?
Bu konuda da aydınlatabilir misiniz acaba deneyimlenen , duyan , bilgi sahibi olan hanımlardan ricam ?