Nuryldrm13 benimkiler de çok çok büyük yıllardır emzirme olanağım çok azalacağı için küçülttürmedim, meme küçültmenin çok tekniği var benim meme yapım için medial pedikül tekniği yapılmalı onda emzirme neredeyse hiç kalmıyor o yüzden ilerde yaptırıcqm :(