MerveEbru Göbeğim çok ağrıyor kızlar bide taş gibi oldu yürürken bile ağrıyor 24+4üm nedir bu ağrı 😭😭
Melisakrtl MerveEbru cok mu siddetli :/ bazen o haftalarda agri oluyo ama cok siddetliyse acile git bi
Karelinannesi MerveEbru canım nasıl bi ağrı ? Göbeğin yani karnın aşırı gergin oluyor ve canını yakıyor bi noktadan sonra gerginleşemiyor eğer ağrı dediğin buysa 2-3 güne geçer bol bol nemlemdir
Melisakrtl MerveEbru belki bebek toplanmistir bilemedim ki uzan biraz sirtine yastik yok karnini hafif ovala gecmezse git bence acile
aydagulhaliloglu Kadın doğum hastanesinin aciline git orada nöbetçi doktor ultrason cihazı hep var. Bakarlar yada yatış verirler yada bir şekilde yardımcı olup rahatlatırlar seni en azından
MerveEbru Karelinannesi o şekilde dediğin gibi yağladım biraz iyi oldu sanki gevşedi karnım sanırım bebeğim toplandı
MerveEbru Hapyymami55 gaz ağrısı değil ki bu göbeğimin kendisi ağrıyor tam deliğin etrafı ağrıyo ve bebekte sertleşmiş gibi
Melisakrtl MerveEbru sanirim agri dedigin sey belli bir yerde sadece orasi agriyo demi ? Morarmis gibi dayak yemissin gibi sanki karnini biri tekmelemis gibi