thmcuk34 15+1deyim birden bire kasık ve karın ağrım başladı sancı halinde vurdu geçti ama şiddetliydi paniklemek istemedim ama çok korktum yaşayan var mı acaca neden oldu 😞 kontrolüme 16 gün Var daha beklemeli miyim gitmeli miyim ?
Edabykl thmcuk34 hamilelikte oluyo bendede cok oldu asiri karin ağrısı ve sancı seklinde suan 20+5 im ara ara oluyo yinede
aydagulhaliloglu Bendede 13′te oldu sonrasında kanamam oldu. Bence yarın doktorunu ara o ne derse onu yap derim. Şimdi ne desek havada kalır bence