mintirik Düzenliden kastı ,saatte bir yarım saatte bir düzenli şekilde kasılması, benimde 27. Haftalarimdan beri oluyor nefesim kesiliyor resmen. Şuan 34 haftalığım , gün içinde hala oluyor. 2 hafta önce nst’ye girdim bir sıkıntı çıkmadı. Sen kontrole gittiğinde mutlaka bilgilendir doktorunu canım düzenliyse eğer.