SevcanSungur doktorum kanala inince Doğum heran başlar demişti bende tam 39+0 oldum bugün kanala indiğini nasıl anladınız yani ne gibi belirtileriniz var eskisine göre benim belimde çok hafif hafif ağrılar var karnımın altında da öyle rahatsız etmiyo ama fazla sizde de oluyo mu acaba