Kızlar 8.5 günlük hamileyim 2 gündür göbeğimin altından rahmime kadar adet ağrısı gibi keskin bir ağrı var ama kanamam felan yok başına gelen var mı acaba doktora sordum araştırdım da normal dedi doktorum ama çok korkuyorum ve ağrıdan uyuyamıyorum yatamıyorum oturamıyorum aklım hep bebegimde😥