Rosemam Bu sabah kahverengi leke geldi 39 haftaya bugün girdim doğum belirtisi mi nişan denilen sizde nasıl başladı doğum başka bı belirti yok ağrı falan korkmaya başladım
Rosemam Doktorum da aksi gibi yıllık izne çıktı ne kadar zamanda başlar acaba başka belirti yok şimdilik